Fantastiska Fredag

såååååå var det äntligen fredag
kom precis innanför dörren
med händerna fulla av kassar
och
jobbväskor
bra slut på jobbveckan fick jag allt
nästa vecka ny energi
nya tag

slängt i två maskiner tvätt
så att det finns kläder att ta på sig
i helgen
även att jag inte har något emot att
gå omkring naken
;o)

Ikväll blir det tacos
undrar egentligen hur många svenskar
som
käkar tacos på fredagar
jag gissar på hälften
hade tänkt tapas
men min ugn är inte att lita på
guuuud va skönt att snart flytta

film, bubbel, mys
står på agendan idag
men innan dess
tvätt, lite städ, bädda rent


Nu njuter vi av helg

pussar & mys


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Ja, fredagar är verkligen lika med tacos.... man ser ingredienserna i de flesta kundvagnar en fredag på storköpet.



Blir det melodifestivalen ikväll?



Trevlig lördag ♥

Mvh Camilla

2010-02-06 @ 13:24:40
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0