Jag Älskar Idag

En fantastisk lunch med
två av fyra underbara kollegor
en soft o mysig eftermiddag

Handbolls come back
med vinst
och
några hängda hattar

en flaska bubbel
samt
ett telefonsamtal
där det uttalades att jag
är den enda kvinnan han vill ha
............

Han är verkligen underbar
min sötaste W
och
jag får verkligen ha han för mig själv


Min söta barnmoskavän hade en önskan
om att få träffa han som en av de första

frågan är ställd och den var väldigt lockande
W ville fundera på den ett varv
så vi får väl se om han
följer med hem
fast om han visste vilka prövningar han kommer
ställas mot så känns svaret självklart
haha


Likt de sista dropparna i bubblet
verkar
singellivet gå mot sitt slut

<3

W är i fjällen med mig i tankarna
och
Moi är i Göteborg med hjärtat i fjällen


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack va gullig du är och vilken fiiin blogg du har! Jag vill me lära mig ha fin blogg :)

Kul namn med

Kraaaam

2010-02-13 @ 02:42:06
URL: http://www.metrobloggen.se/bybella
Postat av: Barnmorskan

Bra jobbat Petra, man kan ju inte mer än fråga och jag kan inte mer än hålla mina tummar, men men... kommer han inte så har jag nog tid att få se honom lite senare ;-) Puss på dig vännen

2010-02-14 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0