Slapplördag

Sängen är väldigt lockande idag
träningsvärken
gör sig påmind av minsta
host, andetag, rörelse

snart är det handboll på TV´n
bäst att se o lära
sen blir det OS heeeela kvällen

ska nog orka ta mig till 7/11
för
att inhandla lite fanta
och
kanske lite matsäck inför imorgon
då det vankas fotbollscup
blev verkligen en träningshelg
vilket känns helt fantastiskt

Inte bara att syster med bihang
har en utmaning mot mig
W & Jag
har också en egen sporrning för beach 2010
träning 3ggr/vecka
samt bra mat i veckorna
den som inte håller i det ligger i underläge
kan man lätt säga
här står slavning på spel

denna vecka t.e.x började W med skräpmat
o jag gör mitt 3:e träningspass imorgon
och
åt bra mat under veckan
det känns som en Petra-vecka!!!


Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen igen
varmt o mysigt
men lite tomt


Pussar & Kramar


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Petra!



Vad fin din blogg blivit, skäms lite nu men jag har inte vat inne här på jättelänge :( Tror jag fårr ta och uppdatera mig lite ;) Hoppas allt är bra med dig. Jag har en ny blogg nu så vill du kika in så har jag skrivit in nya bloggadressen här nu till dig :)



En liten fråga...när vi var på bloggfesten så var det ju lite Mary Kay produkter med i Goodiebagsen och jag har för mig att det va du som sponsrade med dom...stämmer det?? Fick nämligen en body mist då som jag bara älskar och vet inte hur jag får tag på en ny.... help me please!! :)



PS. Hoppas du tagit väl hand om "våran" banan ;)



Kram

2010-02-14 @ 23:49:23
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0