Vad är det....

som jag har glömt?
Har haft en känsla heeela eftermiddagen/kvällen
att det är något som jag glömt
men kan absolut inte komma på vad det är
Det är ju tisdag idag
handbollsträning är onsdagar
jag har gjort alla tänkbara rapporter till jobbet
jag har ätit o diskat
packat ur bilen
ringt de jag behövt ringa (jobbmässigt)
osv
men fortfarande släpper inte känslan
av att det är nåt

Känner mig rastlös & utmattad
på samma gång
märkligt känsla

kanske skulle bara gå o lägga mig
och
hoppas på att känslan är borta imorgon
sömn är ju en bristvara
så här i OS tider

Om det är någon som kan komma på
vad det kan tänkas vara som
äter upp mig inifrån
så snälla let me know!!


Blir tokig


Kommentarer
Postat av: Monica

Du har glömt att stanna upp, sätta dig ner och bara andas. Kram på dig!

/monica

2010-02-16 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0