välkommen in till mitt nya jag

äntligen blev det gjort
äntligen fick syster lite inspiration
till att ändra om den
nu evighetsgamla designen
till en lite bättre

visst blev det bra?


Nu har jag tjuvstartat helgen med ett glas rött
välförtjänt då
städning
diskning
undanröjning av det sista
slängning av kartonger o skräp
är helt avklarat
imorgon återstår
handling
tvätta
avsluta jobbveckan super

helgen ska bli sååå rolig
skidorna är dock utbytta mot
bio, turista i sin egen stad, vänner
men
spelar nog ingen roll vad vi gör
känns som vad som funkar
utan att det är sällskapet som gör det


Känsla av att kvällen blir tidig
för sängen
känns just nu sååå lockande
men jag vet att den kommer
se ännu mer lockande ut imorgon
då den kommer ha ett väldigt
speciellt innehåll
;o)


Kärlek o Respekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackert!

2010-02-05 @ 09:14:19
Postat av: jennie

lite bättre?! ursäkta?! haha

2010-02-05 @ 15:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0