2010 jag älskar dig redan

ÄNTLIGEN
kommer det ett nytt år
det betyder att vi kan lämna det gamla året
bakom oss
som jag har längtat
summera det gångna året brukar man kanske göra
men det har verkligen hänt
för mycket tråkiga saker
detta år
så jag struntar helt enkelt i det

Nu läggs alla trista minnen från 2009
i det bortglömdas fack
och vi siktar på massa
bra och underbara minnen som kommer
2010

Känner på mig att det här året kommer bli
det bästa på mycket länge
kanske det absolut bästaste
det finns redan så mycket saker som ska hända
som kommer bli helt fantastiska

nyårsfirandet var ett av de bästa nyåren ever
super god middag
trevligt sällskap
rolig fest med låååång efterfest
(kom i säng kl.7)
kan ett nytt år börja bättre?


Det bara bubblar i mig just nu
såå mycket bra saker som redan har hänt
och så mycket fantastiskt som det här året kommer
föra med sig


med kärlek o nyfikenhet önskar jag er
ett
FAB 2010


pussar & lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0