Burtte göra....

betydligt mer än vad jag har gjort ikväll
men jag prioriterade
mys, middag o vin med Milan
så packning o disk
fick stå till sidan
även ringlistorna som borde fyllts på
men men
har lite tid imorgon o hoppas då
få mer gjort
eller rättare sagt det måste bli gjort
för fredagmorgon kl.7 ska
bilen vara packad
och påväg mot en jobbdag
innan helgen börjar

Nu till den omtalade helgen
jag har blivit uppbjuden till en ort i Sverige
(som ligger högre på kartan än Göteborg)
med hemma middag o vin på fredagkväll
TIDIG morgon lördag
för att sätta sig i bilen o åka några mil
ännu  högre upp i landet där det finns höga berg
där ska vi åka skidor heeeela lördagen
och sen bo på än så länge "hemligt ställe"
(hoppas verkligen mannen i fråga vet)
blir klänning o ute middag på kvällen
och sen en välförtjänt sovmorgon
innan hemresa igen till orten
och för mig sen vidare till gbg....
kanske dock blir kvar till måndag morgon
just för att slippa åka sååå himla länge i bil
på söndagen
 eller för att mannen i fråga är vääääldigt intressant
å söndagar kan vara rätt mysigt
;o)

Den som hänger med får sig säket en uppdatering
vet inte om det följer med någon dator
vet ju att mannen i fråga har det
så det kanske blir en snabb
uppdatering på fredagen om hur saker "går"

Nu måste jag sova
hård dag i morgon där saker
SKA bli gjorda
på många olika plan


Lööving och Livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0