Duktighetssyndrom

Vem faan sitter o jobbar en söndag
jo, såklart jag
hahaha
skulle aldrig ha gjort det
om jag inte visste att det skulle gynna mig framöver
så det är bara att tänka att
det jobb jag lägger ner idag
blir det att kunna skörda av i framtiden

Imorgon ska fantastiska kollega H
åka med mig
vi ska ha sååå kul
och
förhoppningsvis få med oss kunder på tåget
riktigt bra måndag med andra ord
och
en fantastisk rolig start på veckan

Veckan skall oxå innehålla en middag med en underbar vän
samt
en fantastisk helg med en trevlig bekant

Hoppas med andra ord på en
FAB vecka
där livet får visa sig från den ljusa sidan

Nu fortsätter söndagsmyset i soffan
efter en varm dusch

Mys ordentligt 
det gör jag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0