Igår Idag Framtiden

Onsdagen spenderades med söta kollega H
Snacka om att fylla på
energiförådet
Var himla glad över att slippa ge sig ut
på de stora vägarna
då väglaget var under all kritik

Torsdagen var det åter på banan
en händelserik dag
som
både gav frukt idag
och
kanske för framtiden


Har fått ett erbjudande som jag överväger
noga
EN HEMMAMAN
som kommer
städa
diska
tvätta
stryka
handla
laga mat
och
ta hand om ev avkommor inkl bajsblöjor
 
jag ska då stå för
intjänandet av pengar
införskaffandet av en ny BMW
havstomt
STORT hus

hmmm...
rätt grym deal om jag får säga mitt
eftersom jag hatar allt sånt där
trist vardagsgöra


Framtiden ser mer än ljus ut
;o)



Ge & Ta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0