Magiska Helg

äntligen har livet visat sig från sin
ljusa sida
en heeel helg med bara roligt

Det blev över all förväntan
trots att jag inte hade några förväntningar
så överträffades allt jag ändå
tänkt lite på

En helt grymt mysig fredag
med 3-rätters middag
bubbel & vin
samt mycket prat

En lördag full av skidåkning/brädåkning
skratt
livsnjutning
som avslutades med god middag
och
filmmys

Söndagen bjöd på en låååång hotellfrukost
med varsin tidning
och
i kör utbrast vi att
"så här borde man alltid äta frukost"
lite strosande i den lilla staden
för att sen åka söder ut igen
prommenad o en lååååång
söndagsmiddag
för att sen somna ganska tidigt
och
vakna upp i verkligheten igen

Verkligen en heeelt magisk helg som jag kommer leva
länge på
så mycket skratt o energipåfyllnad
inga krav eller måsten
inte komplicerat eller meckit
utan bara helt underbart roligt

Det känns som jag har känt W hur länge som helst
det har konstaterats flera gånger under helgen
att vi är sååå lika på många sätt
både i tankar, handling och ord


ett frö är satt
nu återstår väntan på utvecklingen


lycka & kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0