Ner i djupet & upp igen

Igår var jobbtankarna dystra
hade en mindre bra dag
en riktigt wake-up dag kan man säga
men efter regn kommer ju sol

Haft en bra dag idag
och
nu har jag hittat nyckeln

kör bara kör
kommer bli ett grymt motto
 som skall uttalas högt dagligen i bilen

Nu är lilla Charlie alla fall tillbaka
safe and sound
nylackad och blank
nu måste jag bara laga stenskottet
åhhhhhhh
Min "egna" verkstadsman rekommenderade
verkligen att jag skulle fixa rutan nu
då kostade det 200kr
annars om rutan spricker mer
så kan det kosta 1700
så imorgon 7.30 är jag back på Toyota
får sitta där o jobba ett tag
tror jag
eller helt enkelt flytta dit ;o)


Nu sitter jag här med tända ljus
det är verkligen kallt som grisar i råtthålet
funderar på en het dusch
och
sen gosa in mig i 2x2,20m duntäcke
skulle inte va helt fel med lite
gos o mys

någon frivillig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0