Pissfittor

vem faan tar frivilligt på sig en jävla
sparkdräkt
sätter på sig en dagisväst för att synas
och
sen går o letar bilar som parkerar fel

jag tror inte jag kan vara mer
trött, förbannad, ursinnig
helt enkelt pisst off
på dessa jävla fjollor som springer o lappar
fattar dom inte att man
inte är så sugen på att betala deras lön
bara för att de är inkompetenta jävla nötter
som inte har IQ nog att bli något annat

Åhhhhh vad jag ska överklaga denna sista nu
ska kräva fotobevis
vittnen
om det så ska kosta mig en rättegång

Ska aldrig mer le åt en pissfitta
och
heller inte tycka att de förtjänar att leva
och
jag ska alltid håna deras yrke


förbannelse & hat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0