Sköna Söndag

en härlig lördag
med både gamla vänner
nya ansikten o underbara kollegor

började förmiddagen med ett pump-pass
med kära M
fy attans vad det känns i kroppen idag
träningsvärk i muskeler som
jag inte ens trodde jag ägde

Eftermiddagen var skön o utan stress
blev svart outfit med röda skor
sjukt snyggt om jag får säga det själv
;o)

knytis mat med tema tapas
såååå sjukt gott
det fanns att välja på
gott vin o goda drinkar
innan det blev besök på ett av
Avenyns uteställen
där vi rockde röven av oss
och
givetvis drack ett glas skumpa till det
om det är någon som missat detta så
ÄLSKAR
denna donna bubbel


en helt fantastisk lördag
som nästan var helt komplett
nästa helg har stor potential
att blir FAB
men först en arbetsvecka
ny månad och nya möjligheter
SOM jag sett fram emot februari
nu kör vi


bakismåendet botar vi idag med
färsk pasta o pastasås
sen lite godis o film



wish you were here


Kommentarer
Postat av: Becka

Sitter här och kikar runt på en massa bloggar och det verkar som om alla festade igår och att denna söndag ägnas åt att bota baismående.

Hoppas du hade en kul kväll igår!

2010-01-31 @ 19:07:36
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0