Söndags Saker

dagen idag blir lugn
ville gå o träna idag
men armen värker fortfarande
tog vaccinet i fredags
då det äntligen kommit in stora doser
till min lilla vårdcentral
plus att jag har börjat hosta igen
bara helt plötsligt bara kom hostan
tillbaka
hade ju en förskräcklig hosta i dec
hostade konstant i 3veckor
så det känns som jag fått min del av hosta
för ett par år framöver
men icke

blir istället att kanske ta en prommis
och
sen blir det faktiskt att jobba lite
har lite mail att svara på
lite kunduppgifter som ska in i systemet
osv
några timmar får allt ägnas åt detta
så får kvällen gå till mys o laddning inför en
FAB vecka

Till helgen ska jag nämligen iväg på
en minst sagt spännande happening
jag ska ta mig till Örebro
där en trevlig bekant väntar
förhoppningsvis middag på fredagskvällen
för att sen bege oss upp till Säfsen för lite skidor
bekanten ringde i natt
lagom på lyset från huvudstaden
och
meddelade att jag skulle packa precis
som jag tänk
men att helgen även kommer innehålla
överraskningar
allt är bokat o klart men mer fick jag inte veta
förhoppningsvis hörs vi innan
så jag alla fall får veta lite mer
blir ju sååå nyfiken

Jag ser alla fall fram emot detta
grymt mycket
bara att få åka skidor känns heeelt fantastiskt
och att göra det i trevligt sällskap
gör inte saken sämre

Wiiiii

Nu ska vi kicka igång dagen här
fastnar lätt i soffan då det är såååå
sjukt mycket skidor på TV
älskar ju vinterstudion
och
har väldigt svårt att slita mig därifrån



May the force be with you
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0