we met on the opposite side of the road

en av världens vackraste röster klingar just nu
högt
utanför mina öron
smekande letar sig rösten in i hörselgångarna
och
jag njuter av varje sekund

för mig en olöst fråga varför inte alla
fått förmånen att
höra denna vackra röst


just nu är det kollektivboende
här
'Fröken Lund har kommit hem från Lund
och
den vackra rösten vilar här någon dag
innan det tydligen ska ut i Europa o sjungas

Livet rullar på i rasande fart
väntar på att en ny individ ska komma till världen
och
önskar att jag inte bodde så långt bort
men hoppas få njuta av miraklet
så mycket det bara går
vem vet, snart kanske vi bor närmare ;o)

till helgen blir det kärlek med W
vi har inte setts på 3veckor
och det kan jag tala om är ALLDELES FÖR LÄNGE
att vara utan han
hoppas att även det blir ändring på snart....

Nu ska jag ta en efterlängtad dusch
för att sedan
krypa upp i soffan
och
njuta av sjukhuskaos på Grays


saknad är en bra sak
om
den ibland blir fylld med nuet


pussar & mys

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 01:42:18
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0