Bryta ihop o komma igen

åhhh vad jag känner mig som en
klagande två-åring
men lite så är det just nu

det händer ganska mycket på jobbet
just nu
som gör att dagarna är som bergodalbanor
ena dagen super dagar
andra nere i djupet
så kommer det vara nu ett tag tills
allt ställs "tills rätta" igen

Jag får alla fall bevisa att
klaga inte är till sin rätt om man inte
gör något åt det i handling
har en kärlek som även han har lite
jobbtankar att bråka med

tror vi båda skulle behöva komma bort en
helg/långhelg
för att göra nåt kul, få annat att fokusera på
och
få hitta lite vårkänslor som bygger bo
i kroppen

Ska alla fall på konferens i helgen
till Oslo
vilket ska bli sååååå kul
tema "Tusen och en natt"
vilket vi uppmanas gå all in på
förra gången vi var iväg så kom vi hem
med såååå mycket ny energi o nytt tänk
kan bli så att jag kommer hålla i en punkt o presentera för
mina kollegor men det är inte riktigt klart än
får se hur det blir

ska nog stänga av TV, ta med mig lapptopen
in till sängen o kolla på en må-bra film
bara ligga o mysa själv i sängen
 fyllas med bra energi
och
goda tankar inför imorgon



Man är aldrig nere med en ballong


Kommentarer
Postat av: Madde

Aj löv u. Ses snart. Massa kärlek och positv energi från mig.

2010-03-16 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0