Helgen som gått & Helgen som kommer

känns verkligen som veckorna bara
springer iväg
och
att livet består av måndag samt helg
helt sjukt ju
redan tisdagkväll
ska strax iväg för att spela lite
handbollsmatch
veckan har så här långt
varit ganska tröttsam
konferans i helgen som gick vilket
suger ut både energi o sömn
men det är det värt

huuuur roligt som helst
det var magdans, vattenpipor och en helt underbar
arabvärld

veckoslutet kommer spenderas med
brudarna i uppsala
ska bli såååå fantastiskt att äntligen
få se magen på min absoluta favvo Mia
hon säger att den är stor
och
att det sparkas för fullt där inne
har nog inte fattat än att jag ska bli "moster"
till en lite knodd
får ju tårar i ögonen bara jag tänker på det
tjuter ju nästan när mia pratar om det
tror nog jag har fått lite av hormonerna
i sympati
;o)

Ska hinna med lite gos o mys med W också
det behövs verkligen nu
med många mil emellan
och
att ha en annan person att bry sig om
är nog ovant för både han o moi

söndag blir det också lite familjemys
ska träffas på hemvägen från u-sala

En helg där förhoppningsvis
många får plats i


Nu packning sen match
har sån jääääävla träningsvärk idag
i heeeela kroppen
var med på förken Larssons pump igår
helsike vilken kollega jag har!!!!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0