Uppdatering!!!

Här pågår fullt ös
med prat om bajs, bäbisar & blandat skit
vin i glasen utom fröken gravid
chippa i skålen
dvs. allt är som det ska

det känns inte som det är år sedan vi sågs
för allt är verkligen som vanligt
precis som om vi gick på högstadiet
all over again

Life is FAB just nu
älskade vänner är det bästa jag har
det bästa och ända viktiga i livet

M´s mage är SÅÅÅÅ jäkla stor
jag har känt sparkar
det lilla livet har introducerat sig själv i mitt liv
och
jag älskar h*n redan


Nu måste jag återgå till brudarna

over and out


Kommentarer
Postat av: Livia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 10:17:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0