1:a ADVENT

Lite jul har nu fått träda in i vårt hus, ja eller hus och hus....
Krypin kanske bättre ord!
Rensade ganska duktigt på julsakerna förra året så nåt måste nog kompletteras med i år :o)

Min fina jesusbarnsfamilj har fått hänga med några år men jag fullkomligt älskar den. Köpt på Village för flera år sen för en hundralapp... Ibland gör man fynd!

Stjärnan blev ny för iår, har aldrig haft en stjärna men alltid önskat en. Blen en stor silvrig i ett gemensamt beslut :o)

Jag älskar oxå mina stora fina hjärtan som i år blev pimpade med svarta sidenband, W inte lika imponerad om jag säger så. Varför måste det finnas olika åsikter?? ;o)

Årets första glögg oxå intagen idag hos familjen N/S! Väldigt trevligt. Fick bildspel från baksidan av resekatalogers söderhavsöar och inblick i nobelfesten. Man är med om mycket när man jobbar för staten & världen!

Nu blir det sängen så ögonen är pigga tills imorgon!
Denna månad ska bli något utöver det vanliga har jag bestämt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0