Ensam helg

Har skrottat runt heeeeela morgonen i morgonrock, kaffekopp i handen och sport på tv. Härliga och underbara helger vi har förmånen att njuta av. Denna vecka har det inte publicerats ett enda inlägg, detta beror på att det har varit sjukt mycket jobb. Inte direkt av det positiva slaget, nuvarande jobbsituationen är kaotisk! Milt sagt... Det kommer hända mycket framöver, vi får se om det är positivt eller negativt. Det som är viktigt är alla fall att jag gör det jag tycker är rätt och känns bäst för mig... Min W är iväg med sin syster i helgen, de ska premiärtesta sina längdskidor. Tyvärr har ju snön lyst med sin frånvaro här i stora staden så de fick bege sig norrut för att få lite mil under laggen. Ikväll ska jag nog skrota vidare, fast kanske inte i morgonrock men det blir nog mysplagg hos Italienskan med film och godis. Om någon vecka tar jag helt klivet över 30, blir 31!!! Helt galet vad tiden rusar fram. Känner mig fortfarande som 27-28 så där. Konstig känsla det där med ålder. Men då kommer min älskade familj upp. Lillebror ska spela tävling så vi får träffas hela lördagen och söndagen :o) Längesen jag hade familjen nära på den riktiga dagen, ska bli roligt! Ska nog slå till och baka en riktig super tårta! Rosa kanske :o) Nu ska det skrotas vidare, såååå skönt! puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0