God Nytt År försent

Ojojoj vad tiden gick fort över jul och nyår.
Känns som alltid att man bara är hemma och vänder. Förstår inte vart tiden tar vägen.

Julafton började hos faster med familj, vi var dock två kort denna jul vilket kändes märkligt. Ställde mig frågan vem jag själv skulle tycka det var viktigast att fira jul med om jag själv hade barn....
Alla tänker vi olika!

Juldagen var det Moi & Fru Fornell som hade hela kvällen som på gamla goda tiden. Väldigt trevligt!

Annandagen är släktkalas-dag på ingifta pappans sida. Då hyr vi en hel bowlinghall, spelar i lottade lag mot varandra och sedan äts det middag. I år slog vi nog rekord i antal medverkande, tror vi var över 40 pers som spelade och ännu fler som käkade, om jag inte minns fel så närmare 60!!!
Det är släktkalas det!

Nyårsafton firades i goda vänners lag. Konstaterade att vi firade förra året med samma par, två år i rad är det då en tradition?!?
God mat och ett sjukt roligt spel om 80-talet, gissa vem som dominerade...
Jag kan mitt 80-tal, Millas Mirakel, Goda Grannar och The Pinks var några av gobitarna!

Nu sitter jag på tåget ner till Göteborg för 3 dagars konferans, är dock dunder förkyld och super risig! Känns sådär....

Men bara att bita ihop, fredag är röd dag vilket betyder långhelg, perfekt att friskna till över för att ha nya krafter för nytt arbetsår!

Nu hoppar snart min kollega på!
Härligt med lite sällskap.

Pussar & Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0