Inspiration

Efter lite sjukdom så ska det ut o röras på sig igen!
Fick en fin bok av min kille som jag hoppas ska göra så jogging-jävulen flyger i mig!

Tog även en tidning vid storhandlingen idag ifall en bok inte hjälper :o)

Imorgon åker W till Öland och är borta till söndag, ensam lääääänge :o(
Är dock på resande fot onsdag-torsdag, ska förhoppningsvis sälja bilen och sen ska fru Fornell och jag förhoppningsvis dejta :o)
En ganska bra ensamhet om jag får säga det själv!

Vår spis gick troligen sönder igår, måste felanmäla till hyresvärden. Lite fördel av att bo i hyresrätt, ut med gammalt in med nytt för 0:-
Nackdel att inte kunna laga mat innan den är bytt...
Grillad kyckling idag :o)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0