Min kille....

... är just nu väääldigt långt borta från mig.
Det kändes ganska trist att komma hem till en tom lägenhet. Att inte ha någon att "börja helgen" med.
Laga någon god mat, öppna en flaska vin och bara jäsa i soffan.
Blev istället att jobba länge, äta gårdagens rester och inget vin.
Hann helt enkelt inte till systemet.
 
Läst vääääldigt gamla blogginlägg, shit va länge jag har bloggat och vad duktig jag varit på att skriva/beskriva vardag, fest, händelser, ja livet!
Det är verkligen en dagbok, jag har ju skrivit dagbok ända sedan jag var 15. Dock var jag nog inte alls så duktig från ca 20års ålder och fram till jag började blogga. 
Kanske skulle sätta ihop en bok av de första 5 åren, 2007-2012 när detta år är slut.
Skulle verkligen vara kul att ha då jag har alla mina andra dagböcker "verklig skrift".
 
Imorgon blir det Gröna Lund för heeeela slanten.
Jag och Ida drar dit på eftermiddagen för att åka karuseller!!!
Vi ska även hinna med middag och kanske ett glas rött men karusellerna är viktigast. Jag älskar kittlande känslan i magen, nervositeten innan och sedan känslan efteråt. 
 
Längtar till söndag... lite alla fall :o)
 
Trevlig fredagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0