Hey boy, Hey girl

Ojojoj... det verkligen strömmar till läsare till den här bloggen, blir nytt rekord varje dag, trist bara att ingen kommenterar. Kanske inte skriver kommentarsvänligt!
Antar att det är ett par (typ massor) som inte känner personen som skriver in dessa ord var eviga dag, hittade den här listan hos Käthe´s blogg. Tänkte alla skulle få lite fakta om brunetten, kopiera gärna och skriv en kommentar att ni också gjort listan så kan den nyfikna gå in o läsa om just dig....


Tre ting...

Tre ställen jag bott på:
Lidingö, Uppsala och Västervik


Tre jobb jag har haft:
Receptionist på kronofogden, Servitris och diskplockare på Hultsfredsfestivalen (dock i back-stage baren :o))


Tre jobb jag skulle vilja ha:
Barnmorska, psykiatriker och det nuvarande jobbet som sjukgymnast


Tre länder jag har varit i (gärna ovanliga):
Tjeckien, Thailand och Gibraltar (vet att det tillhör Storbritanien o inte är ett eget land men ändå)


Tre drömresmål:
Afrika (bila från sydafrika och uppåt), Aruba och Peru-Inkaleden


Tre favoriträtter:
Plockmat (stort, mycket och av allt), Britt´s vitlöksfärskpotatis och Stor jävla Köttbit med massa tillbehör 


Tre rätter jag inte gillar:
Ris ála Malta, Lever och syltor av olika slag


Tre bloggar jag läser dagligen:
Husfrun, systers och HOCKEYFRUN mfl.


Tre laster jag har eller har haft:
Skumtomtar (just nu alla fall), mintkrokant och rödvin (helst ihop)


Tre ämnen i skolan som jag var duktig i:
Idrott, Biologi och Syslöjd

Tre ämnen i skolan som jag var sämre i:
Fysiologi, Matte C och Kemi

Så, det var allt. Håll tillgodo så får vi se om det kommer något mer. Nu är det apoteket som gäller, de säljer tydligen proppar där som ska vara bra när man läcker...



"Har man inget hår på pattar och lår så har man en tuss i röven"

Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0