Ännu mer fest och nya jobb....

Kan inte påstå att lördagen blev torrare jämfört med midsommarafton, om man inte räknar med regnet! Lördagen startade med Skanvik och heeeela ligan London. Helt okej väder men inte super. Nästan alla badade i havet vilket troligen inte hade en temperatur över 15°.... (Kan lova att hon inte hoppar i om det är under 20°)

Lite pizza och öl/cider sen var det hela igång. Folköl och blaskcider blandades med renat och vin, perfekt! Simsons krogen fylldes med galna engelsmän och crayzy brudar. Ännu mer dricka och ännu mer livat. Mycket prat om Mr.Pooh och "Swedish girls in whant´s it in the as"... Verkar finnas same-same but diffrent all over the world!
Planerat nu att ta med syster över till London i  höst så att London gänget kan return the favour. Ska bli super kul, shopping, partying och bara ha en helt sjuk rolig weekend!

På jobbfronten inte ett nytt fram till idag!
Hade visst mailat in nån sorts intresseansökan till nåt stort hälso/träningsföretag i Stockholm som hörde av sig idag. Har mailat hela dagen med en jätte trevlig tjej som tillsist lät jätte intresserad av kompetensen hon har och vill träffas för en intervju i augusti!!!!
Blev såååå glad, äntligen börjar det hända nåt! Rutnar snart bort här ner....
Skickar in ansökningar på allt nu, ska bara bort härifrån. Skulle vara så skönt att kunna gå in till den "sk chefen" och bara säga " I´m out of here..."
Nu ska man inte ta ut nåt i förskott men det känns som att det börjar hända saker vilket får allt att lyfta!

Men än så länge sitter man fast i skiten!

"Aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om"

Kram och Puss

Kommentarer
Postat av: systeryster

fan vilken rolig weekend vi ska ha :) men det känns som att du får vara min tolk, haha eller så måste jag bättra på min engelska något fruktansvärt om jag ska umgås med engelskmän.. haha.. kommer gå sådär bra känner jag!! Not.. kul med intervjun ju! I like!! hoppas du mår bra bejbi. puss

2007-06-29 @ 11:34:05
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: Anonym

Har hittat till din blogg och är inne för första gången. Fin sida! Gud va roligt att du fått en intervju och här i Stockholm, hoppas hoppas!!!! Puss & Kram

2007-06-30 @ 17:36:14
Postat av: Ida

Den som hittade din var bara jag, Ida Kram

2007-06-30 @ 17:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0