Kärlek

funkar det?
Hur kan man få närhet och kärlek fast man bor lång från varandra. Har faster som levande bevis på att det faktiskt fungerar under en begränsad period. Hon och hennes man hade nästan 35 mil från varandra under 1,5-2år. De träffades när de bodde i varsin stad vilket betydde att distansförhållande var det som gällde ända från början.
De har nu varit gifta i 14 år....

Hur träffas man då?
Kan man verkligen träffa någon som är rätt hela livet? Finns det någon för alla och i så fall, vart ska man börja leta? Internet är ju ett forum för "generation X" som troligen kommer stå i många "så här träffades vi" men fungerar det verkligen? Kan man träffa någon via text och ord som det verkligen klickar med i verkligheten.
Är grymt klyven i den frågan....
Men här väljer man väl sin sanning som överallt annars. Tror man på att det fungerar så gör det ju det men då måste man våga släppa taget. Och vem kan det?


Djupt blev det om kärlek, va inte meningen direkt men så där far det runt i huvudet just nu.


Finns kanske en "han" just nu, en mystisk man som är en främling....





Spänning & Drama- kan det va kärlek?


Kommentarer
Postat av: Han

Ja,jag finns, min msn strulade igår,därför jag försvann.Hoppas din fredag är bra.Kram!

2008-04-11 @ 16:47:19
Postat av: Becka

Förstår din tveksamhet över internetdejting. Men det funkar faktiskt!! Jag är singel men har träffat killar IRL som jag lärt känna över nätet och som jag bivit kära i. På grund av olika anledningar har det inte blivit nått. MEN man kan klicka med både ord och på riktigt med samma kille!
Dock måste man våga för att klicket att ska ske. Att bestämma sej för att träffas är gaaaanska (läs: mycket) läskigt. Men också vääldigt spännande!

Ville bara dela med mej av mina små erfarenheter... ;)
Ha en skön lördagskväll!

2008-04-12 @ 19:28:12
URL: http://www.beckasin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0