Utmanande Mira!

Det ska tydligen presenteras män på bloggarna nu för tiden så här kommer bidraget "Svärmorsdrömmen"

En hel lista om mannen i ditt liv - gör den!


Vad heter han:

Staffan

Vad har han för favoritfärg?:

Mörkblå o Svart tror jag (det är de färger han använder mest alla fall)

Vad har han för ögonfärg?:

Knall-Blå

Klädstil:

Jeans och T-shirt men en och annan golf-outfit blir det ju också....

Har han färgat håret nån gång:

Det har han säkert gjort men inte under min tid

Längd:

1,78 kanske typ

Har han klippt sig någon gång:

Jajjemen, hos frisören Dick som har porrtidningar i väntrummet!!!

Har han piercat sig:

Nej, skulle han aldrig göra

Har han några tatueringar?:

Inte det heller men där kan jag nog övertyga han framöver

Dricker han:

Japp

Röker han:

Han har fram tills nu varit rökare (försöker ändra på det!!!) så nu är det bara "feströkning" där fest=en öl

Vad har han för mobil:

En Nokia med en sjukt snygg brud på

Vad ville han bli när han blir stor:

Golfproffs skulle jag nog kunna tänka mig men det är nog inte helt rätt...

Har han någon/några systrar:

Lillasyster Caroline (troligen den bästa "svägerska" man kan ha)

Har han någon/några bröder:

Storebror Pontus

Är han född i sverige?:

Ja

Vad är hans favoritmat?:

Han älskar sin egen spagetti o köttfärsås men är ganska så mycket allätare

Vilken mat hatar han?:

Burkskinka är inte favvisen alla fall

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon:

Spara sprara och åter spara ;o)

Vad brukar han göra efter jobbet:

Spela golf, innebandy eller Wii

Har han bråkat med nån någon gång:

Inte när det handlar om våld men "bråk" i relationer tror jag absolut han har haft

Vad brukar han göra på helgerna:

Renovera lägenheten eller annat roligt... haha

Vad har han för musiksmak:

Schlagers i alla former

Brukar han svära mycket?:

Nej, i den här familjen är det jag som svär

Vad för bil kör han?:

Volvo V50

Hur/var träffades ni första gången?:

Jag kom instormandes på en after work och där satt han

Vad är han rädd för?:

Ensamhet

Vad påminner dig om honom?:

Armani parfymen han använder sen finns det en viss speciell sång som är HAN...

Vad var det första han sa till dig:

Ja du, det var så där en 100 frågor så jag kan inte komma ihåg den första.

Vad var det första du sa till han:

Det var nog mitt namn...

Vad brukar ni oftast skicka sms om:

Kärlek eller bröllop/barn ;o)

Är han beroende av något?:

Rökning och kärlek

Vad kallar du han:

Hjärtat eller älskling

Vad kallar han dig:

Älskling eller hjärtat (snacka om dålig fantasi vi har då...)

Tränar han:

yes, dock inte under sommarmånaderna

Hur länge har ni vart tillsammans:

3 månader ungifär... 30 april

Hårfärg:

Brunett

När fyller han år:

26 december

Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?

Han fick rosa rosor för några dagar sen o blev glad så jag fortsätter på det rosa temat så länge det funkar.... ;o)

Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?:

Kärleksfull, rastlös och snäll

Gillar du han?:

Nu och föralltid....



Kom igen nu brudar och fyll i listan så jag får läsa om era sockerpullor!

Nu packa- imorgon Bulgarien och SOL!!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mira

Ha en underbar semester!!!



Skrattar ihjäl mig.... frisören... där klippte sig mitt X också!!!



Hahhahaahhaah!

2008-08-06 @ 10:20:30
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Mira

När ni behagat komma hem så hör av dig!!!

Vi måste få bokat en dag att träffas!!



Kramkram

2008-08-11 @ 20:30:23
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Mira

Mail nr för sjutton och se till att vara ledig den 30:e!!!



Pözz

2008-08-19 @ 12:24:42
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0