Kloka ord kontra fyllesnack

Full och precis hemkommen från krogen och vet inte ens om det går att återberätta den här storyn utan att få en "tycka synd om stämpel" och det är verkligen inte grejen!!!!!¨¨

Är just nu bara så himla ledsen, det känns som man har misslyckats på alla plan man någonsin kan. Fast man är så himla tålmodig och ska stå ut med allt och alla, inte avslöja känslor som eventuellt finns och vara varsam mot en personen som finns framför. Ursäkta men jag är jag, kan inte ändra på det.!

Krokotårar och Kuddesnörvel


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nemen vännen!! Vad har hänt? Nu måste du skriva av dej så jag får veta!!
Vakna nu då...de är ju skidor på tvn!!

Stora kramar från mej

2008-02-09 @ 10:16:12
URL: http://lisham.blogg.se
Postat av: EMELIE

Hej Petra, du kan få bilden precis som du vill, största formatet är 50x75cm.
Kontakta mig via min mail om du är intresserad/har fler frågor =)

2008-02-09 @ 15:29:41
URL: http://emelieohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0