Fredagskönt efter Mardrömsdag!

Äntligen helg!!!!
Denna vecka har varit döden jobbmässigt men helt okej på många andra plan.
Maten går bra och det finns inget sug efter sötsaker eller godis. Trodde verkligen det skulle bli huuur svårt som helst att hålla sig från godis men så är alltså inte fallet.
Har dock slarvat lite med att få i tillräckligt med mat, kännt lite yrsel igår och idag. Tror även det beror på den pressade jobbsituationen och hoppas att det ordnar till sig nästa vecka!

Andra plan som går framåt är män, dessa underbara varelser som man inte kan vara utan.

Singelpappan ringde igår efter långt samtal på msn, ville bara prata lite. Mysfaktor hög!
Och i eftermiddags påväg hem från jobbet sittandes i den urtråkiga bussen ringer han igen, från sitt jobb. Hjärtat klappar.....
Det värsta är att denna situation är inte ny, telefon har det pratats i förut men det har alltid slutat med vel och orsaker till att inte löpa linan ut och se vart det kan leda.
Tycker dock det är härligt att prata med han igen, han är verkligen en superkille på alla plan.

Ett glas rött avnjuts i soffan och livet är bara underbart


Helgpussar & Soffkramar

Kommentarer
Postat av: Mattias

alltid gött med lite vin...

Som sagt så är man på jobbet
får inte drick.
Tycker dock att man bör få ta sig ett glas rött.

Hmm många blir vell sura nu men låt mig förklara.

Om jag skulle röka som är tillåtet på jobbet. Så skulle jag bli mer snurrig än att jag drack ett glas rött.

Har jag en vana att ta ett glas rött på en ferdag så varför inte göra de är alla rökare får röka på jobbet.

De skall ju vara lika mellan män och kvinnor men inte mellan rökare och drickare...

Hmm tycker att detta borde tas upp....

Ha de gött Petra...

2008-01-18 @ 22:08:34
URL: http://valpen.net/mattias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0