Kvällen blev rätt okej

Nu är kvällen till ända och natten har börjat, måste komma i säng NU, ska upp tidigt imorgon o titta på Lillebror spelar tävling.
Hade ju planerat film men det blev massor med läsning av blogg o samtal med mamma om han som ska föreställa pappa!
Orkar inte nu men nån dag ska det förklaras varför och hur det är.

Har muntrat upp lite sedan förkvällens inlägg men det finns fortfarande som ett frimärke på hjärnan.

NU säng o kanske en film.... gillar ju trots allt att va lite olydig ibland!


Ps. Mr Mariestad är ute med kollegorna ikväll, förväntades sms eller samtal men det har varit heeeelt tyst. Ska det kännas märkligt eller?


Pussar & Kameler

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska ner 10 kg tänkte jag.. typ till 60.. men vi får se. själva vikten är inte så noga, det är mest att jag ska få bort magen och låren.. minska i storlek.. sen skiter jag i vad jag väger..! =)
Ja, det får vi göra. Skönt att ha nån att prata lite med för vissa dagar känns det ju lätt hopplöst! :)
natti!

2008-01-05 @ 01:30:21
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0