Sjukt mycket plugg!

Har missat de två senaste kurstillfällena på magisterkursen vilket man nu får betala igen. Gick nu in och kollade på hemsidan för utbildningen vad som är tänkt ska vara gjort tills nästa tillfälle och det va inte lite... Läsa in sig på kurslitteraturen inför nästa tillfälle, en inlämningsuppgift om felhantering, två vetenskapliga artiklar som ska granskas plus att det ska förberedas inför nästa kurs som också startar nästa kurstillf'älle!!!
Blir en pluggvecka nu, för det här måste bli klart innan ex-jobbet ska dra igång!
Det blir tufft eftersom Sverige har match tisdag, onsdag och torsdag denna vecka och det ska absolut inte missas!
Får försöka använda den kvinlighet som finns, göra två saker samtidigt!!!

Dagen idag var effektiv och bra jobbmässigt. Hann med det som skulles plus att eftermiddagen blev ganska kort så det blev ett träningspass innan hemgång. Blev kondition och styrka mage/rygg. Träningen måste komma igång på riktigt nu så att man börjar komma ner på vågen!

Ikväll blir det tidigt i säng, är som en vandrande vålnad på morgonen!

Nu in i duschen, svettoäcklot har inte duschat sedan träningen!

Svett o Sortering

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Nejdå jag är inte galen haha :)

2008-01-21 @ 22:33:44
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Matias

Hehe
maria ganska cool men va är de för speciellt med rosa skor ?
hmm
jag är kille å förstår inte sånt. Ändå säger tjejerna jag jobbar med att jag är mer tjej än va de är.hmm
då är de inte tjejer alls.
HEhe

Ja man får inte missa Handbollen. Missade senaste matchen pga att jobbet stökades till coh var tvungen att vara påa lassarettet. FAN
nästa gång säger jag att lassarett besöket får vänta till efter matchen.

Så när hör du av dig igen då ???
Jag jobbet natten tosrtad till fredag...
hör gärna av dig så vi kan tjöta lite...

Kram jalla jalla byebye

2008-01-21 @ 23:55:47
URL: http://www.valpen.net/mattias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0