Snart Lördag....

vilket betyder att Mr.Mariestad kommer på besök till Göteborg och äntligen ska det träffas på riktigt!!! Måste erkänna att det känns lite pirripirr i magen. Fick mail idag på jobbet där han skrev att han var nervös inför helgen, gulligt ju!
Men nu på kvällen inkom det sms på löpande band. Han är på "hemliga inbördes beundran"-möte ikväll och skickade förut

"jag är full..."

Svarade då nåt i stil med att det är jobbdag imorgon och att det inte är populärt med en bakis kille på lördag så "Gå Hem!!"

Sen kom det skönaste av alla....

"Det här med snippan får bli en senare fråga, men jag kan inte neka till att det finns i mina förhoppningar om allt känns rätt. Ursäkta min ärlighet......."

Trodde garvet aldrig skulle ta slut. Till saken hör att Snippan har varit på tapeten många gånger med felskrivningar och det ena med det tredje.
Dröjde dock inte länge tills det burrade till igen

""Vi tar det på lördag. Det finns en historia bakom det här :) eftersom du lärt känna mig så vet du att det finns alltid lite skoj bakom allt"

Nu ses det verkligen fram emot lördag....

Snippa och Snoppa


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som att du kommer få en trevlig helg =)
Hoppas allt är bra annars! Godnatt!

2008-01-11 @ 01:05:58
URL: http://misshannie.blogg.se
Postat av: Mira

Hej lilla loppan!!! Har tänkt på dig idag.
Det är dock lite "fel" årstid för caféer, eller rättare sagt utbuden... Detta rekommenderar jag varmt:
http://www.heaven23.se/index.asp?section=barlounge

Något annat som jag personligen tycker är supermysigt. Fixa en riktig picknickkorg med allt vad det innebär... lägg ut pläden... tänd ljus... på VARDAGSRUMSGOLVET.

Kram och höres sen... är på jobbet nu!

2008-01-11 @ 14:04:56
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Mira

Hallååååååååååååååååååå!!??? Är du hemma????

Jag tror jag vet vad du gör... ansar lö´t, byter sängkläder och provar underkläder...

Så ligger det till!!!

Hojta till på msn när du är klar.

Pözz

2008-01-11 @ 16:59:19
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0