SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan inte med ord beskriva huuuuur jäääääääävla skönt det ska bli med 3 hela veckors ledighet!
Var nog riktigt nära en vägg här i slutet av jobbperioden. Hade ju helansvar för verksamheten fast utan mer betalt eller mindre jobb som sjukgymnast. Lite tufft att klara av två heltider på en.....
Men nu är det svunna tider!!!!

Förhoppningsvis kommer svärmorsdrömmen snart hem från sin sista dag innan semester. Han blev lovad att sluta tidigt men nån jävla kund jävel vägrar svara så det ser inte ut att bli så mycket tidigare avfärd mot hemtrakterna!
Lillkussen har annars fotbollsmatch kl. 15.30, första gången på 7-mannaplan vilket en stöttande fotbollsälskande storkusin känner att hon inte vill missa!!!!
GUBBJÄVEL SVARA I TELEFONEN SÅ MIN SVÄRMORSDRÖMM KAN KOMMA OCH HJÄLPA DIG MED DOM DÄR JÄVLA GETINGARNA!!!!

Ikväll blir det alla fall grillfest med älskade faster och Monica med familjer. Tänk vilken lyx att kunna fixa grillfest med de två bästa familjerna i Vimmerby på samma kväll fast man bor i Göteborg. Det var nämligen så att jag bjöd in Monica med familj till faster för att jag ville kunna träffa alla på samma kväll!!!
Det ska bli helt super mysigt!

Har ju kommit bort från bloggvärlden lite men det beror mest på att det varit så hemskt mycket annat både i huvudet och i agendan. Fick en liten pratstund med MIRA på msn igår och det var som vanligt. Tokigheter och skratt!
Ska försöka bättra mig nu under semestern och komma med tätare uppdateringar. Kan ju dock inte var så svårt med tanke på den otroligt otäta uppdateringen hittills.....

Imorgon är en helt jätte speciell dag för Emma K. Då ska hon bli fru!!!
Skickar ett SUPER STORT LYCKA TILL här och hoppas hon läser det. Men eftersom jag är så smart så kommer givetvis gratulationer även på plats på festen via post... haha Mig slipper man inte undan!
Puss på dig Emma, jag är så glad för att du har fått världens bästa familj och liv!

Nu måste jag hoppa in i duschen för att jag ska vara klar för avfärd om svärmorsdrömmen nu dyker upp inom närmsta tiden!


Semester & Sol, kan det bli bättre?

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha en skön semester gumman, det är du värd! Jag sitter på jobbet och har ca 3.5 timmar kvar tills jag har tre veckor ledigt. Vi sticker till Bali på honeymoon den 30/7 två veckor, ska bli såå skönt!

Hörs när vi är åter i Sverige, Kram Ida

2008-07-28 @ 03:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0