Det händer alltid konstiga saker!!!

Nog för att normala liv är tråkiga men ibland kan man undra vad herren där uppe egentligen har tänkt ut för liv till lilla mig.
Är ju i Linkan nu för lite studentdagar och fick för första gången bo på hotell!!!
Blev inbokad på Radison SAS vilket inte är fy skam. Väl där (för ca 15 minuter sedan) uppmött av en trevlig kvinna o hotell chef bossen som undrade om det kunde tänkas bo på hotellet jämte istället för det hade blivit fel i bokningssystemet. Som plåster på såren skulle jag få en gratis hotellnatt i dubbelrum i STHLM, MALMÖ eller GÖTEBORG!!! Inte illa pinkat va?
Men hade ju ett ultimatum, att det fick intas frukost på radison imorgonbitti och det fick jag mer än gärna. Fick visitkort av chefen om det skulle bli några problem så var det bara att ringa!

Så nu får väl svärmorsdrömmen o undertecknad ta sig en romantiskhelg någonstans och bara njuta av hotellmys!
Dessutom sänktes kostnaden för jobbet till hälften tror jag... Ekonomisk=Jag!!

Nu är det skitbråttom, (sitter på toa o bloggar) måste duscha och sen klä om plus sätta på masken för att sedan möta upp alla kursare om 25 minuter för gemensam middag och myskväll!
Super kul ska det bli!

Hotelltur & Lyxfrukost

Kommentarer
Postat av: Monica

Du är värd en hotellnatt med svärmorsdrömmen!
Kram

2008-05-06 @ 20:34:19
Postat av: Gunnel

Sitter på toan och bloggar. Hur lik är du min dotter eller?
Puss Gundela

2008-05-06 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0