En lördag med kärlek

kärlek kan man verkligen få på
så många olika sätt
just nu strömmar kärleken
in från vänner

Det blev en fantastisk lördag
en alternativ julmiddag
dukades upp med knytis från alla
allt från jansson, potatisgatäng
till getostfyllda dadlar och lax
såååå grymt gott
mycket glögg, pang pang och rödvin

Nästan alla gick sedan med ut
dock på ett stlle som jag verkligen
inte skulle varit på om jag själv fick välja
men jag hade verkligen en helt
fantastisk kväll

dagen idag har varit en enda lång
slappdag
klev utanför dörren o inhandlade
käk
men sen har det varit sängen o soffan

avslutar söndagen nu med en film om
kärlek
där dock det mest oväntade mötet
kan bli fantastiskt

Nu längtar jag hem till julen
få mysa med mamma
och
spöa lillebror i alla utmaningar han ger mig



Hoppas er helg har varit fantastisk

söndagspussar & godnatt mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0