Kalla fötter & Fula naglar

är så fruktansvärt kall om fötterna just nu
har inte gjort något speciellt
utan de är bara kalla
märkligt

mina naglar är också ett problem som
måste tas tag i
nu när man "visar upp" händerna
på ett helt annat sätt
MÅSTE man ha snygga naglar

fick ett erbjudande på sms
från den söta nageltjejen hemma i viken
som man kanske skulle nappa på
hänger dock på om hon har tid där innan jul
som vanligt inte super bra på att
planera livet så värst
lovar mig själv att ringa imorgon o kolla

Skulle bara vilja ha helt vanliga sånna här


dock med en något kortare längde
eftersom det är endel mek i jobbet
Nu hoppas vi på att tider finns
så jag blir fin till jul
håret ser alla fall ut som det får sig en
omgång
av min alldeles egna och älskade
frisör
Kärleken känner inga gränser
<3


Nu ska jag titta på Andra Avenyn
och
sen är det bums i säng
ligger allt för långt efter i sömntimmar


Fötter & Naglar
good shit


Kommentarer
Postat av: Becka

Viken mellan Hbg och Höganäs? Kommer du därifrån? Där har jag varit väldigt mycket då min farmor bodde där (pappa är uppväxt där) när hon levde.



Jo, jag har hyresgäster till min lägenhet redan. Annars så... :p

2009-12-15 @ 22:59:48
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0