Lördag

kvällen igår blev inte riktigt som det var tänkt
det blev ingen lagad middag
pizza fick stå på menyn
sen blev det ingen skumpa
dock rödvin

men sen en spårvagnstur hem
för att sova i den egna sängen
skönt idag dock att inte behöva stiga
upp såååå himla tidigt
E & M drog iväg till London
för att träffa underbara bruden som
just nu bor där
skulle hängt med men just nu
rinner pengarna tydligen iväg
på den här jävla bilen

fick nu imorse parkeringsböter
TROTS att jag fick mina parkeringstillstånd igår
jag sprang ner o frågade parkeringsvakten
hur detta kunde komma sig när jag har tillstånd!!!

Då är det ca 20m på gatan utanför mig
som bara är NATT-parkering!!!
sååå jävla störigt
så där får man bara stå som boende på natten fram
till kl.9
asså det här JÄVLA parkeringssystemet
gör mig GALEN
den skylten som talade om att det var så
sitter så man knappt lägger märke till den heller
SÅÅÅÅÅ JÄVLA STÖÖÖÖÖRIGT!!!

Tack & Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0