Mysbyxor & Idol

Har avslutat en bra jobbdag
helt underbart att man har förmånen att
komma ut till såååå många olika
verksamheter och få en del i andras jobbvardag
idag var jag först på
ett städbolag & sen på ett gymnasium
snacka om olika världar

Var alla fall en helt perfekt avslutning
på en bra "första vecka"
även att jag var i gång i jobb förra veckan
hade jag ju inga bokade besök
så den räknas inte
haha

Ikväll blir det mys på hög nivå iförd mjukisbrallor
dricka skumpa
middag med rödvin
hemma hos älskade E
packar sovaöver väskan
så slipper jag ta mig hem på kvällen

Helgen måste jag röja bland alla papper som kommit
och sen blir det att
TRÄNA
har inte varit o tränat på fleeeeera dagar
men den här jävla hostan vill verkligen
inte ge med sig
undrar om svinet byggt bo i lungorna?

En ganska lugn helg med andra ord
ska även försöka att se
Johan Falk film 4
få sukta lite på Frank Wagner
<3

Nu ska bara tvätten plockas upp
sen bär det av för
mys & middag


Om man aldrig får känna på motgånger
vet man inte vad mévin är
;o)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Menar du mävin:)

2009-12-04 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0