Ursäkta, hur...

jävla sexig får man va?

Varför kan inte jag bara få bli ihop med
Frank Wagner?
Varför finns han bara på film
och
inte i verklighetens Göteborg?



tror inte att Joel Kinnaman
är så speciell i verkligheten utan det är bara karraktären
Frank Wagner som är oemotståndlig
eller....
jag intalar mig det alla fall

Blir alla fall sista filmen i Johan Falk-serien
vet inte riktigt om jag är redo för att
se my toyboy för sista gången
men om det är något jag vet så är det
att livet består av motgångar så jag klarar nog denna också


FAB dag om man tänker långsiktigt
i övrigt en ganska märklig dag
trevlig lunch & några bra möten
kvällen blir som sagt var lugn
laddar inför en HÄRLIG helg innehållande julfest
fick ett super erbjudande idag också
som det måste funderas på om det är möjligt att
genomföra

Nu som sagt
till mitt kära 7/11 för att hyra movie


Petra Wagner- som socker i munnen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0