Alkohol ur alla porer

vaknade imorse efter nästan 12 timmars sömn
men var heeeeeelt slut
kallsvettades som aldrig förr
och höll på att svimma när jag såg
mig själv i spegeln

förstår att jag är singel
den looken går inte ens att skämta bort

Väl på jobbet
varvades svimattacker
med
kallsvettningar ala ALLAN

Har aldrig upplevt sånna kallsvettningar tidigare
det var heeeelt grymt

Men jag tar samma mående igen alla dagar i veckan
om helgen skulle vara min vardag
vissa personer får en att må så bra
och
bara tar fram det bästa i en

Nu i veckan blir det att försöka
mysa till det ordentligt med miss dudette
2v semester är lång tid för några som alltid träffas dagligen
Kära C käkades det middag med ikväll
o skvallrade av oss lite

Åker hem på fredag och ska ha hunnit
packa ner 2veckor tills dess
fråga mig inte när jag ska börja

Blir en tidig kväll ikväll igen
har nog några timmar kvar att ta igen
man sover inte så mycket när
de här helgerna kommer
men det gör ingenting för det går ju alltid
att ta igen i efterhand ;o)


Ska bli såååå skönt med 2v semester
hoppas bara det blir bättre väder än idag


Nu snart kärleksfilm
säkert tårar  o tycka synd om sig själv känslor
men men....


I´m not giving up my dream


Over and kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0