Helgen så här långt

Började fredagen med
simning, bubbelbad och lite bastumys med
älskade E
Sen bar det av för frukost med både
M & E
massa prat o lite planering kring Jul
Blir Hjorted kan jag meddela
alla läsande traditions-tjejer hemifrån

Inhandling av inflyttningspresent för festen ikväll
och sen hem en snabbis för att byta om
mötte upp han med stort H
för lite fredagsmys på Irländsk pub
med hans vänner
Så underbara båda två
de ska ha barn i Mars så det blev lite sånt prat
Helt sjukt hur många jag känner som ska ha barn
i Mars, April eller Maj
Tänk såååå mycket bäbisgos jag kan ta in då :o)

Sen hem för lite pizzabak och nåt mer glas vin
Han med stort H och jag hade en helt underbar fredag
nu är alla bitar på plats och det känns fantastiskt

oj, glömde visst säga att det ska mötas med
marknadschefen för ett kommande jobb
med andra ord, nu händer det BRA grejer
vilket det känns som jag inte är bortskämd med senaste året


Ikväll blir det inflyttningsfest hos en SG-kollega
sååå kul det ska bli då jag inte träffat henne på säkert ett halvår
Hoppas möte upp han med stort H oxå senare

Nu måste jag måla naglarna
hoppa in i duschen
och
sen välja kläder
pust vilket mission som ligger framför mig


Önskar er alla en UNDERBAR lördag


Det är uppförsbackarna som gör det möjligt att uppleva
NEDFÖRSBACKE


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Va skönt med rejält sluttande nedförsbacke! Det är du verkligen värd! Hoppas lördagen var riktigt bra!

Kram på dig

2009-10-25 @ 08:37:40
URL: http://www.metrobloggen.se/mammaobebben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0