Onsdag

Nu börjar det verkligen bli vinter
men vart faan tog hösten vägen??
Fattar inte
Men det är ju dock ganska mycket jag inte
fattar just nu

Blir nog Stockholm till helgen
Älskade italianobruttan hoppas jag få
umgås med
och kanske gå på lite rolig fest
med ekonomen från gamla jobbet
Ska försöka få med mig älskade E
härifrån också

Alla fall jobbträff på måndag
innan hemfärd tillbaka till götet
förhoppningsvis med en grym jobbplan
att sätta igång med


Kvällen ska spenderas i kollektivet
för ett hejdå
en av grabbarna flyttar till norge för lite jobb
ett tag
sååå tråkigt...
Blir middag o mys

Ska träffa killen på Trygghetsrådet imorgon innan
jag far till stockholm
måste hinna packa lite också
samt träna
Jävlar va mycket det blev helt plötsligt


Så, tack o hej från mig
vi hörs kanske igen från andra sidan
Sverige


PUss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0