Snabbis

Godmorgon
Ny dag - Nya bekymmer
hahaha

nej, så är det faktiskt inte
Det börjar ljusna på Kameruns avbytarbänk

På torsdag är det jobbintervju
tänk att det kunde gå så fort
2 inskickade ansökningar hittills
och redan 1 intervju
förstår ni att jag känner mig het på marknaden ;o)

Är alla fall igång i jobb denna vecka oxå men
på fredag är det som sagt var slut
nu känns det dock ganska skönt
att lämna det här bygget
finns ingen glädje kvar
knappt några kollegor
och det är tyst som i graven om vad som händer
och sker

Ni som känner mig vet att det är något jag avskyr
när det bara är tyst och man inte får
vara med i diskussionerna
så nu avslutar jag detta kapitel
i livet och kastar mig med glädje in i nästa

Veckan har rusat fram
Måndag: Middag med gamla svägerskan och massa prat
skönt att "komma ikapp" lite om vad som hänt

Tisdagen: Avslutning med fotbollstjejerna, vi kom inte sist i tabellen
det firades med Indiskt och massa prat
de är super goa allihopa. Blir dock lite inomhusträning
under höst och vinter vilket känns kanon
Mys och sov hos han med stort H

Onsdag: Morgonen har bara börjat, men de senaste dagarna har
varit skittrista här så jag vet inte ritktigt om jag har så
stora förhoppningar på att denna dag ska bli så
mycket bättre
Kvällen ska förhoppningsvis spenderas med han med stort H, middag & bio står på
önskelistan och det lät som jag skulle få min vilja igenom :o)

I helgen kommer älskade A på besök från hembyn
Det blir AW på fredagen
sen brakfest på lördag men då för älskade E som har födelsedag (egentligen på fredag)
Blir nog en helg i festens tecken

Mer om det senare
Nu frukostmacka och te

Ha en alldeles underbar onsdag
för det har jag bestämt mig att ha


Man är aldrig nere med en ballong
- Min vän Nalle Puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0