Tårar o Uppföra

Som sagt
livet går först i uppförsbacke för att sen kunna
njuta av nedförsbacken
Mitt liv är och ska tydligen inte var så
Vad har jag gjort för att förtjäna att ständigt
kämpa
Att ALDRIG bara få möjlighet att vara
och
att vara det lycklig

Han med stort H
har valt att lämna mig
Han känner inte att han är en bra person
mot mig
Han tycker han behandlar mig orättvist
Han känner sig som en energitjuv
och
Han tycker att jag förtjänar så mycket bättre

Att stå och krama någon hej då
som viskar gråtandes i örat att
han tycker om mig
att jag är en av de bästa tjejerna han vet
är bland det svåraste jag har gjort
Jag kan inte förstå hur två personer
som tycker om varandra sååå mycket
inte ska fortsätta träffas

Innan jag sa hej då
hör jag honom säga att han ska
fundera på det här beslutet lite till
för just då kändes det inte rätt

Jag går sönder
och
vill som vanligt bara försvinna bort
fly härifrån
bara bort

Jag kan verkligen inte vara arg på han
Han är väldens underbaraste
Han tycker om mig
och
Han är så otroligt klok
 men han är inte längre min
och det gör så ont


Har varit här så många gånger förr
jag vet att allt kommer bli bra
att jag kommer bli lycklig
bla bla bla
men jag orkar inte höra det mer
jag är trött på att inte få vara det
utan bara tänka att det ligger framför mig



Jonas
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förrut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0