Tala ut människa!

Kvällen igår summeras
Indiskt, härligt sällskap och bara mysigt

Avslutade kvällen hemma hos han med stort H
gick igenom mitt CV över en kopp te
inte många rätt där inte
överröstes med "skit"
och inte nog med det

väl i säng så förklarade jag dagen som gått
och den "happening" som skett
och även då fick jag "skit"
och absolut inget medhåll

Efter en stunds tystnad kommer ett
"känner att det kanske blev lite mycket skit ikväll..."
och så ett leende och en lätt strykning på kinden
men inget mer...

Snälla säg
vad du tycker, vad du vill, vad du känner
men snälla säg nåt mer

Är kanske jag som "kräver" för mycket
söker efter nåt som aldrig går att nå
eller
är helt enkelt bara inte hans hon med stort H....


Funderingar & Filureri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0