Fokus på Rätt sak

är precis vad jag kommer ägna mig åt
ett tag framöver nu

vilket betyder jobb
allt annat kommer få stå till sidan
hur trist det än låter och känns
jag vill verkligen att det ska
bli super med detta
och
känner att jag vill ge ALLT
jag någonsin kan för att komma dit

sen är det ju inte så mycket jag just nu "väljer" bort
mitt privatliv vet jag inte riktigt
om det är mycket till liv
plus att veckodagarna går sååååå
jäkla fort så man hinner inte med
så mycket annat ändå

ska nog avsluta detta inlägg
det enda som kommer ur mig just nu
är ganska trist o deppigt

Lite The Hills nu och drömma sig bort
till
lycka o rikedom


kärlek övervinner allt.....
eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0