Mitt i Mitten

tiden går föööör fort för att
jag ska kunna va en bra bloggare
just nu
eller så känns det alla fall
måste nog skärpa mig
har bestämt att jag ska blogga i helgen
trots att jag ska till W
brukar ju inte göra det men nu ska det som sagt
bli ordning på denna donna

dagarna bara springer iväg
påsk bara passerade
snart är det maj
sen är det ju sommar!!!

Har såååå mycket planerat i helgerna framöver
kommer med all säkerhet bli att man får
välja bort vissa roliga saker
men har bestämt att jag alltid ska tacka ja till
det roligaste
hahha

har känt mig lite som en urvriden
disktrasa
i några dagar nu
trots ledighet o vila
så kände jag mig inte alls utvilad
eller
energifylld
hoppas bara att det är vintern som tar ut sin
rätt
och att nu våren får chansen att fylla på
att solen är framme gör gott

Måste tagga till lite på jobbet nu
fokusera o jobba hårt
för att skörda framöver


men nu måste sömntimmarna
fyllas på



Må så gott
änglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0