Påsk helg

äntligen uppdatering
haha
påsken har snart passerat
och
den har spenderats i vika
härligt o mysigt
har varit sol flera dagar
men idag har regnet öst ner

ska strax packa ner mina pinaler
för att bege mig hem till
götet igen

Påskaftonskvällen spenderades med
gamla vänner
sååå himla kul att få sig en liten uppdatering
i vad folk sysslar med
fick även med mig ett par
"box fresh"-skor hem
svarta reebok-classics med cerisa detaljer
SÅÅÅÅ MOI

Ska bli skönt att komma hem lite faktiskt
har varit många helger med farande
fram o tillbaka
kul men vardag o rutiner är ganska nice
det också

ska nog vara försiktig med uttalanden
om lugna helger
tittar man framåt i agendan så
ser den heeeelt bedrövlig ut
massa helger som redan är bokade
och
innebär mer farande fram o tillbaka


Ska nog ta mig en kopp kaffe nu
och
avnjuta sista timmarna i vår-viken
nästa gång är sommaren i full gång


Påsk Pussar till er
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0