Livet passerar tydligen i något som kallas dagar

fuck vad jag kan bli lack ibland
försöker vara ärlig
rak o öppen
men va faan får man för det

invecklade diskussioner där man
måste förklara sig
fast man egentligen bara har en känsla
hur faan får man någon annan att
förstå en känsla som bara finns i kroppen?

kanske föddes jag utan något

försöker verkligen alltid att anpassa
mig till min omgivning
och
vara till lags 
men att inte vara mig
att inte göra det jag känner är rätt
tror jag inte jag ställer mig bakom

Hatar att ha den här känslan i kroppen
jag vill inte ha den
När du vet att jag får den
varför tillåter du det då?

Leva livet idag
varje dag
så jävla lättare sagt än gjort

va positiv
se livets ljusa sida
blä blä blä

Skönt att spy lite galla ibland
imorgon är säkert en bättre dag
säkert den bästa på länge
Längtar till helgen
tjejmys på HÖG nivå
nog precis vad jag behöver just nu


kiss and god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0