Äntligen FREDAG!!!

sååå
nu är maten uppäten
jobbet avklarat
och
vinet upphällt i glaset
det är väl vad hela sverige kallar
FREDAGSMYS
bara det att det verkligen inte är samma sak att
ha fredagsmys själv
min kärlek är i ÅRE
och
jag ska till OSLO imorgon
så denna helg blev på varsitt håll

har sagt det förr men säger det igen
det är nästan det bästa med W
att det inte blir massa diskussioner kring
att umgås varje ledig minut
utan att vi faktiskt kan spendera tid från varandra
och
tycka det är okej
sen behöver ju inte det betyda att det alltid känns ok
men ibland är det helt ok
man måste bara vara noga med att poängtera
att man saknar varandra och tycker om den andra

eller förlåt
JAG behöver höra att W saknar mig
och
att han tycker om mig fast han är i Åre
snacka om att glömma fort sitt eget tänk
Jag tror jag behöver lite bekräftelse i sms
telefon och även live
fånigt men dock sant
tror jag fungerar bäst i ett förhållande då

ikväll blir det lite TV mys
SÅ SKA DET LÅTA
börjar ikväll
och
det är verkligen mitt absoluta favvo program
älskar att sitta o tävla mot Tv´n
är ju rätt grym på texter o låtar
;o)

Måste packa lite också
kollega H är krävade
hon tyckte jag skulle ta med ALLT
som hon kunde tänkas kunna ha på sig
inför "HAREM" temat
måste nog jobba någon minut till för att få
lite struktur på vad det är jag ska säga på
"min punkt"


Lördag & Söndag
spenderas i Oslo med ett glas skumpa i handen
som ständigt kommer fyllas på
bardisken kanske ska få sig ett besök också
alltså av en dansande Moi


Pussar & Partaj


Kommentarer
Postat av: Monica

Ha ha ha! Alltså du har börjat praktisera JAG budksap! Härligt! Kram på dig o ha det bra i Oslo

2010-03-19 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0